Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Cafetaria Ling. Meer weten? Ontdek meer
renzo
27 jun 2026 om 3:25
Altijd goed
Frangken
24 jun 2026 om 23:31
goed eten
Thijs
17 jun 2026 om 20:16
Heerlijk, vrij duur voor wat je krijgt
peter
15 jun 2026 om 19:52
de patat was niet lekker, de verse patat met babipangang smaakte niet naar babipangang, de pindasaus bij mijn gehaktbal zat overal maar niet bij de bal gehakt. Bestel vaak bij jullie en dit ben ik niet gewend van jullie.
Dominique
12 jun 2026 om 20:35
Voor het eerst besteld, alles was zeer lekker en goed. Bestelling klopte ook volledig. Snel bezorgd.
Ramon
6 jun 2026 om 8:27
Zo als altijd lekker en snel
Rietveld
19 mei 2026 om 0:10
altijd lekker en snel
Louis
14 mei 2026 om 8:01
Erg lekker, dat is pas een Burger
Lucky
8 mei 2026 om 21:20
Altijd TOP!
Louis
6 mei 2026 om 7:11
Was erg lekker en goed verzorgd